עיריית כרמיאל

האגף לשירות לתושב ופניות הציבור

דפנה מנצור

האגף מרכז בתוכו מגוון רחב של שירותים ודרכים בהם יכולים התושבים ליצור קשר עם גורמי העירייה השונים.
מחלקות האגף מאפשרות לתושבים צרוך שירותים מגוונים, חלקם בצורה מקוונת, להתריע על מפגעים ותקלות.

האגף מטפל גם בנושא תלונות הציבור.

בנוסף, כחלק מן השירות לתושב, הוקמה בעיר כרמיאל היחידה לתרבות הדיור המעניקה לתושבים מגוון שירותים בתחום זה.

בהתאם לחזון ראש העיר לספק שירות מיטבי לתושב, אנו מתחייבים להתייחס ולטפל בכל פנייה.


מוקד עירוני

המוקד העירוני 106
המוקד העירוני  – שמים את התושב במוקד !
מנהלת המוקד העירוני: יפה רז
סגנית מנהלת: דפנה מנצור

תפקידי המוקד העירוני

  • המוקד העירוני פועל  24 שעות ביממה, 364 ימים בשנה.
    המוקד הוא ליבה של מערכות העירייה והכתובת המרכזית לפניות ובעיות התושבים ואורחים
    בנושאים שבתחום טיפולה של העירייה.
    מוקד 106 נועד לסייע לכם התושבים בפתרון בעיות ודרך פניותיכם, מסייע לנו באיתור
    בעיות בשלב התהוותן הראשוני, ומהווה גורם מקשר ראשוני ומתמשך במידת הצורך, החל
    מהטיפול הראשוני ועד לפתרון הולם ומיטבי לפניה.
    מוקד 106 מרכז את כל פניות התושבים והמבקרים בעיר,  מפעיל שירותים עירוניים
    רלוונטיים בכל שעות היממה ובמתארים המוגדרים דחופים ומסוכנים. עורך מעקב ובקרה
    אחר ביצוע העבודה.
    בנוסף, מספק עזרה וציוד למשפחות אבלות
    המוקד מהווה אמצעי תכנון, שליטה  ובקרה להנהלת העיר ביחס לפעילויות המתבצעות על ידי
    גורמי העירייה השונים.
    המוקד מנוהל תחת האגף לפניות ציבור וקהילה.

    – במוקד העירוני ניתן לקבל מידע לגבי אירועים עירוניים.
    – בוואטספ –  ניתן לדווח ישירות אל צוות מוקד העירוני באמצעות שליחת
    הודעה כתובה ותמונה ניתן לדווח.

 

דרכי התקשרות:
טלפון:  106  מכל טלפון/נייד
מייל:  moked@karmiel.muni.il
וואטסאפ: 054-2070106
פקס: 04-9085589

המוקד העירוני – שמים את התושב במוקד !

מרכז שירות לתושב

מהות קיומה של העירייה הוא מתן שירות ללקוחות העיר / תושבי העיר ובאיה, נקודת מוצא
זו היא מהותית בהנחה שעלינו לעשות הכול כדי לתת חווית שירות טובה ולנסות לקדם ולשפר
את השירות לתושב.
עיריית כרמיאל קבלה החלטה להקים את מרכז שרות לתושב מתוך חשיבה מעמיקה, בהבנה
כי מרכז השרות הינו חלון הראווה של העירייה כשמדובר בנקודה הראשונה בה יפגשו
התושבים את הממסד המקומי, והשירותים העירוניים יונגשו בצורה איכותית תוך מתן פתרון
כולל לקשת רחבה של נושאים תחת קורת גג אחת.

מרכז שרות לתושב מאפשר לתושב להיפגש עם נציג אשר יעניק לו פתרונות בנושאים הבאים:

  • אישור תושב
  • תו עירוני
  • תו גיל
  • ארנונה – שינוי כתובת
  • הוראת קבע
  • הרשמה למוסדות החינוך

השירותים יורחבו בהמשך ויכללו עוד נושאים מתוך היחידות הנותנות שרות בעירייה.
במרכז הוצבה עמדה דיגיטאלית של הביטוח הלאומי להוצאת אישורים ייעודיים.
המרכז נמצא תחת האגף לפניות ציבור וקהילה, בכפיפות למנכ״ל העירייה.

האגף לפניות ציבור וקהילה

מנהלת האגף :יפה רז
טלפון: 04-9085503
מייל – yafar@karmiel.muni.il

האגף מרכז בתוכו מגוון רחב של שירותים ודרכים בהם יכולים התושבים ליצור קשר עם
גורמי העירייה השונים.
מחלקות האגף מאפשרות לתושבים לצרוך שירותים מגוונים, חלקם בצורה מקוונת, להתריע
על מפגעים ותקלות.
האגף חובק בתוכו את מוקד 106, בתלונות הציבור, מרכז שרות לציבור ותרבות הדיור.
בהתאם לחזון ראש העיר לספק שירות מיטבי לתושב, אנו מתחייבים להתייחס ולטפל בכל
פנייה.